Η Nike επεκτείνεται στο metaverse με την απόκτηση της RTFKT.
Μετά την ανακοίνωση στις 13 Δεκεμβρίου, προκάλεσε άνοδο 1.329% στις αναζητήσεις των συλλεκτών NFT της Nike σύμφωνα με τα στοιχεία του The Sole Supplier.
«Αυτή η εξαγορά είναι ένα ακόμη βήμα που επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Nike και μας επιτρέπει να υπηρετούμε αθλητές και δημιουργούς στη διασταύρωση του αθλητισμού, της δημιουργικότητας, του παιχνιδιού και του πολιτισμού», δήλωσε ο John Donahoe, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NIKE, Inc.
Η Adidas είχε επίσης μια μικρή αύξηση 200% στις αναζητήσεις NFT μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Nike, σύμφωνα με τα στοιχεία του The Sole Supplier.
Τι είναι η RTFKT;
Η RTFKT ιδρύθηκε το 2020 από τους Benoit Pagotto, Chris Le και Steven Vasilev και χρησιμοποίησαν την τεχνολογία blockchain για να δημιουργήσουν μοναδικά αθλητικά παπούτσια, ψηφιακά τεχνουργήματα και συλλογές NFT. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα τους, «γεννήθηκαν στο metaverse» και αυτό τους έχει καθορίσει μέχρι σήμερα.
Μία από τις μεγαλύτερες στιγμές του RTFKT ήταν τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν συνεργάστηκαν με έναν καλλιτέχνη που ονομαζόταν FEWOCiOUS και πούλησαν 621 μοναδικά αθλητικά παπούτσια NFT με πωλήσεις 3,1 εκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις επτά λεπτά, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Η Nike μπήκε στον χώρο του blockchain πριν από 2 χρόνια
Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει τη λέξη “CryptoKicks”. Ήταν ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ που παραχώρησε στη Nike τον Δεκέμβριο του 2019. Το CryptoKicks συνίσταται στη λήψη ενός ψηφιακού περιουσιακού στοιχείου κατά την αγορά ενός ζευγαριού παπουτσιών, για τον εντοπισμό αυτού του παπουτσιού, χρησιμοποιώντας τεχνολογία blockchain που όταν τα πουλάτε, η ιδιοκτησία μεταβιβάζεται και στα δύο , τα πραγματικά αλλά και ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία, σύμφωνα με το TNW.
Τον περασμένο μήνα, η Nike συνεργάστηκε με τη Roblox, δημιουργώντας ένα metaverse που ονομάζεται “Nikeland” στην διαδικτυακή πλατφόρμα παιχνιδιών της Roblox. Η Nikeland περιλαμβάνει κτίρια, γήπεδα και αρένες Nike και ο σχεδιασμός της είναι εμπνευσμένος από τα πραγματικά κεντρικά γραφεία της εταιρείας, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Nike.
Την Nike ακολούθησε η Pepsi ως η τελευταία μεγάλη εταιρεία που εισήλθε στον χώρο του blockchain. Όσο περισσότερες εταιρείες εισέρχονται σε αυτόν τον χώρο, τόσο περισσότερη προσοχή θα τραβούν από τους θαυμαστές και τους πελάτες τους, δίνοντάς τους αυτοπεποίθηση για αυτόν τον νέο χώρο.
Καθώς η Nike και η Adidas έχουν ήδη μπει στο χώρο, μπορούμε να περιμένουμε ότι θα υπάρξουν και άλλες εταιρείες αθλητικών ρούχων που θα μπουν. Τι θα συμβεί αν αυτές οι εταιρείες λανσάρουν τα τελευταία τους προϊόντα στο metaverse; Οι πελάτες ίσως να βιαστούν να εισέλθουν στο metaverse για να τα χρησιμοποιήσουν.
Το άρθρο Η Nike επεκτείνεται στο metaverse με την απόκτηση της RTFKT. εμφανίστηκε πρώτα στο Cryptobase GR.
from Cryptobase GR https://ift.tt/3oZ3NR4
from https://ift.tt/3DXNU1o
μαλιστα.....
ΑπάντησηΔιαγραφή