Το rebranding του Facebook και το όραμα του metaverse

Το Facebook, η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, φέρεται να σχεδιάζει να κάνει rebranding στο ονόματός του την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Verge. Το δημοσίευμα ανέφερε έναν εκ των έσω με άμεση γνώση του θέματος. Πιο αναλυτικά δείχνει ότι ο Mark Zukerberg επικεντρώνεται στο rebranding του Facebook για να το προβάλει κάτι περισσότερο από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, με κύρια εστίαση στο Metaverse.

Το Metaverse φαίνεται να έχει τραβήξει την προσοχή του Zukerberg και οι εκ των έσω ισχυρίζονται ότι θέλει να είναι γνωστός ως ο βασικός αρχιτέκτονας του metaverse. Το Metaverse είναι το επόμενο επίπεδο των NFT όπου τα πάντα θα έχουν ένα ψηφιακό avatar και όχι μόνο συγκεκριμένα tokens. Σύμφωνα με πληροφορίες, το rebranding θα αρχίσει από το μπλε λογότυπο της εφαρμογή του Facebook, όπως επίσης και αρκετών άλλων εταιρειών κάτω από την μητρική εταιρεία.

Ο Zukerberg φαίνεται να έχει μάθει από το crypto σφάλμα που είχε γίνει το 2019, αλλά μετά την αποτυχία του Diam που προηγουμένως ήταν γνωστό ως Libra, το Facebook στοχεύει να γίνει ηγέτης του metaverse. Ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη προσλάβει 10.000 υπαλλήλους που εργάζονται για την ανάπτυξη καταναλωτικού υλικού όπως γυαλιά AR που ο Zukerberg πιστεύει ότι θα είναι τόσο κοινά όσο τα smartphones στην εποχή του Metaverse.

Το Facebook, το Libra και το Κογκρέσο

Το Facebook είχε ξεκίνησε διαφημιστικές καμπάνιες για το project του stablecoin του, το Libra, με το όραμα να αλλάξει την αγορά των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, αλλά στο τέλος δεν το λάνσαρε πότε παρά το γεγονός ότι μεγάλα ονόματα του κλάδου, όπως η PayPal και η Mastercard, ήταν οι βασικοί συνεργάτες.

Ενώ το Libra αντιμετώπισε πολλαπλά χτυπήματα από το κογκρέσο των ΗΠΑ και τις ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο, το “όνειρο” για το metaverse θα μπορούσε να φέρει την απαραίτητη τροπή στον ψηφιακό αποκεντρωμένο κόσμο. Το Facebook ξεκίνησε την υπηρεσία ψηφιακού πορτοφολιού NOVI νωρίτερα σήμερα, η οποία θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στο metaverse. Ωστόσο, το Facebook πρέπει να είναι επιφυλακτικό με τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς το κογκρέσο των ΗΠΑ ζήτησε από τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να εγκαταλείψει τα ψηφιακά του όνειρα θεωρώντας το μη αξιόπιστο.

The post Το rebranding του Facebook και το όραμα του metaverse appeared first on MoneyPro.GR.

from MoneyPro.GR https://ift.tt/3jmEzZI

from https://ift.tt/3vydSFZ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις